خانه اخبار

اماده ای؟ 5G در حال آمدن است!

چین Shenzhen TBIT Technology Co., Ltd. گواهینامه ها
چین Shenzhen TBIT Technology Co., Ltd. گواهینامه ها
TBIT خدمات بسیار قوی نصب شده برای ما، پشتیبانی فنی به موقع و کارآمد، کار خوب!

—— آندریا

محصولات خوب، خدمات خوب، این وفادار ترین تامین کننده من ملاقات کردم!

—— ماتیو

ما از کالاها و خدماتی که توسط شرکت فناوری TBIT ارائه شده است بسیار خوشحال هستیم، ما خوشحال هستیم و به کار خود ادامه خواهیم داد

—— زینا

چت IM آنلاین در حال حاضر
شرکت اخبار
اماده ای؟ 5G در حال آمدن است!

5G: چیزهایی که باید بدانید

آینده ارتباط بی سیم 5G است. فن آوری بی سیم 5G وعده یک جهان غنی، قابل اعتماد و فوق العاده است.

نسل پنجم بیسیم یا 5G، آخرین تکرار تکنولوژی تلفن همراه است که 100 تا 1000 برابر سرعت 4G LTE وعده داده است. این بدان معنی است که شما ممکن است قادر به دانلود یک فیلم کامل در عرض چند ثانیه. مهمتر از همه، 5G موج جدیدی از دستگاه های متصل به اینترنت با کارایی فوق العاده کار را قادر می سازد که سرعت و پاسخ شبکه های بی سیم را بسیار افزایش دهند.

چگونه 5G کار می کند؟

شبکه های بی سیم از سایت های سلولی تقسیم شده به بخش هایی است که داده ها را از طریق امواج رادیویی ارسال می کنند. فن آوری بی سیم نسل چهارم (4G) تکامل بلند مدت (LTE) پایه ای برای 5G را فراهم می کند. بر خلاف 4G، که به برجهای سلولی بزرگ و قدرتمند نیاز دارد تا سیگنالهای رادیویی را در فاصله های طولانی اشاع دهد، سیگنال های بی سیم 5G از طریق تعداد زیادی از ایستگاه های کوچک سلولی واقع در مکان هایی مانند قطب نور یا سقف ساختمان انتقال می یابد. استفاده از چند سلول کوچک لازم است، زیرا طیف موج میلیمتری - باند طیفی بین 30 گیگاهرتز و 300 گیگاهرتز که 5G مبتنی بر تولید سرعت بالا است، تنها می تواند در فواصل کوتاه سفر کند و به دخالت هوا و فیزیکی موانع، مانند ساختمان ها.

وضعیت استقرار 5G چیست؟

شبکه های 5G و خدمات در چند سال آینده در مراحل مختلف قرار خواهند گرفت تا بتوانند به افزایش وابستگی به دستگاه های تلفن همراه و اینترنت متصل شوند. به طور کلی، 5G انتظار می رود که انواع برنامه های کاربردی جدید، موارد استفاده و موارد کسب و کار را به عنوان فن آوری رونق تولید کند.

در حال حاضر، اپراتورهای شبکه بی سیم در چهار کشور - ایالات متحده، ژاپن، کره جنوبی و چین - عمدتا اولین ساخت 5G را در اختیار دارند.

با توجه به پیش بینی های فناوری تحقیق کسب و کار، با استفاده از استانداردهای تجهیزات بی سیم 5G تقریبا کامل و اولین گوشی های 5G سازگار و گوشی های همراه مرتبط تجاری در دسترس در سال 2019، موارد استفاده 5G بین سال 2020 و 2025 شروع خواهد شد. تا سال 2030، خدمات 5G تبدیل به جریان اصلی خواهد شد و انتظار می رود که از تحویل واقعیت مجازی (VR) محتوا به ناوبری وسایل خودمختار فعال با قابلیت های ارتباطات در زمان واقعی (RTC).

به تازگی، تاریخ انتشار موتور Z3 16 اوت است و این نیز زمانی است که شما قادر به خرید اولین گوشی هوشمند 5G قابل ارتقا در جهان است، به گفته ورایزون و موتورولا.

همچنین، سامسونگ، در 5G و AI سرمایه گذاری 25 تریلیون برنده (17 میلیارد پوند) را سرمایه گذاری کرده است و قصد دارد که در بازار چیپست های 5G قرار بگیرد و در عین حال اطمینان حاصل کند که تقاضا برای کاربردهای جدید در خودروهای خودمختار، اینترنت چیزهایی (IoT) و روباتیک که توسط شبکه های نسل بعدی فعال خواهند شد.

جایی که 5G استفاده شود؟

1. ماشین

اتومبیل های متصل یک راننده رشد کلیدی هستند. Futurists پیش بینی می کند که وسایل نقلیه خود راننده آینده، اطلاعات مدیریت ابر، اطلاعات حسگر و محتوای چند رسانه ای را با یکدیگر در شبکه های با تاخیر کم، مبادله می کنند. با توجه به تحقیقات ABI، 67 میلیون خودروی اشتراک 5G خودرو فعال خواهد بود، سه میلیون از آنها ارتباطات با تاخیر کم را که عمدتا در خودروهای خودمختار مستقر شده اند، فعال خواهند کرد.

2. IOT

طبق گفته آقای Asha Keddy، مدیر کل استانداردهای تلفن همراه برای پیشرفت تکنولوژی در اینتل، 5G اولین شبکه ای است که با اینترنت اشیا (IoT) طراحی شده است.

"این نسل های نسل بعد و استانداردها نیاز به حل یک چالش پیچیده تر از ترکیب ارتباطات و محاسبات با هم دارند،" کدی به کوارتزین مصاحبه پیش از کنگره جهانی موبایل 2017 گفت. "با استفاده از 5G، قابلیت های محاسباتی را با ارتباطات در همه جا همراه می کنیم، بنابراین تریلیون چیز مانند دستگاه های پوشیدنی مجبور نیست نگرانی در مورد قدرت محاسباتی را داشته باشد، زیرا شبکه می تواند هر گونه پردازش مورد نیاز را انجام دهد."

3. واقعیت مجازی و واقعیت افزوده

5G می تواند پیشرفت هایی در واقعیت مجازی و جریان ویدئو ایجاد کند. Sprint به تازگی جریان VR بی سیم را در مسابقات فوتبال Copa America نشان داده است و Huawei نسخه ی نمایشی از 360 درجه ویدیو را از شبکه 5G پخش می کند.

4. برنامه های Cloud-powered

ذخیره سازی از راه دور و برنامه های وب برای استفاده از 5G سود می برند. ال کادی گفت: "ابر به یک پسوند بی نهایت از ذخیره سازی گوشی شما تبدیل می شود. "شما هرگز نگران نباشید از فضای عکس بیرون بیایید."

علاوه بر ذخیره سازی تلفن های اضافی، ممکن است تفاوت کلیدی در طراحی سخت افزار تلفن همراه در کل وجود داشته باشد. با استفاده از 5G بسیاری از وظایف محاسباتی که روی دستگاه شما تکمیل شده است می توانند به شبکه منتقل شوند. از آنجا که دستگاه ها نیازی به قابلیت های محاسباتی مشابه ندارند، ممکن است ما به اصطلاح "تلفن های ساختگی" با حداقل سخت افزار با استفاده از شبکه برای تکمیل وظایف، را مشاهده کنیم. انتقال قدرت از دستگاه به شبکه نیز به این معنی است که تلفن همراه شما ممکن است طول عمر بیشتری داشته باشد، زیرا لزوما نیازی به افزایش پیشرفت سخت افزاری برای ادامه ندارد.

چه مدت ما باید صبر کنیم؟

در حالی که اکثر حامل ها در ابتدا وعده داده بودند که ریزش گسترده 5G در سال 2020، اما ما همه نمی دانیم که سریعترین برنامه های 5G چه می شود. به هر حال، انتظار می رود 5G آینده انتظار داشته باشد.

میخانه زمان : 2018-08-10 10:47:35 >> لیست اخبار
اطلاعات تماس
Shenzhen TBIT Technology Co., Ltd.

تماس با شخص: Ms. Ear

تلفن: +8618675467436

فکس: 86-755-26610911

ارسال درخواست خود را به طور مستقیم به ما (0 / 3000)

ردیاب GPS خودرو

موقعیت دقت کنترل GPRS SMS Gps Vehicle Locator پشتیبانی از چندین زبان

موقعیت دو زمانه موقعیت جیپیاس ردیاب خودرو، چند زنگ هشدار GPS دستگاه ردیابی برای وسایل نقلیه

ردیاب کنترل از راه دور جیپیاس ردیاب 3D پهنای باند حسگر شتاب آزاد نصب آسان

چند تابع ضد سرقت دوگانه حالت GPS سیستم ردیابی خودرو با تلفن همراه ردیابی APP

دستگاه ردیابی GPS زمان واقعی GSM با چهار ضلعی با دقت موقعیت 10 متری برای خودرو

پیش فروش 4G-LTE شبکه IOT برای به اشتراک گذاری دوچرخه و اسکوتر با ردیابی زمان واقعی

-160dBm حساسیت موتورسیکلت جیپیاس دستگاه ردیابی با 20 ~ 95٪ رطوبت کار

ردیاب سیاه و سفید چهار باند برای اتومبیل / موتورسیکلت با تشخیص ACC / زنگ ارتعاش

ردیاب GPS موتور سیکلت

ضد سرقت 4G LTE دستگاه های ضد سرقت موتور سیکلت های الکتریکی ساخته شده در باتری قابل شارژ

کوچک NB - IoT الکتریک موتور سیکلت GPS ردیابی دستگاه زمان واقعی ارسال موقعیت

ACC / Oil Cut NB - IoT Electric موتور سیکلت GPS ردیاب پشتیبانی چندین هشدار

High Range Input Voltage 4G LTE Electric Motorcycle GPS Tracker With Multi Alarm

درخواست نقل قول

E-Mail | نقشه سایت

Privacy Policy | چین خوب کیفیت دستگاه ردیابی GPS تامین کننده. © 2016 - 2022 gps-trackerdevices.com. All Rights Reserved.